every things you need
 
 
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت|

 امروز بازی زیبای مکس پین ۳ رو که بعد از ۱۲ سال بیرون امده رو برای شما قرار میدهیم . این نسخه کم حجم شده از گروه معروف بلک باکس می باشد . داستان بازی Max Payne 3 چند سال بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد. مکس (Max) که از نیروی پلیس بیرون آمده است زندگی تازه ای را شروع کرده، ولی هر وقت که او زندگی جدیدی را شروع می کند، نتیجه خونبارتر و تاریک تر از قبل است. مکس حالا به یک الکلی دائم الخمر تبدیل شده و حتی یک ساعت را بدون وجود الکل در بدنش نمی تواند تحمل کند. درد و رنج گذشته جدا نشدنی است و حالا در تنهایی محض، الکل تنها دوست وی است.او برای فراموشی باید همیشه الکل را کنار دستش داشته باشد. در میانسالگی، مردی شکسته شده که نه خانواده ای دارد و نه آینده ای که به آن خوشبین باشد. اما روایت Max Payne 3 دقیقاً از نیوجرسی شروع نمی شود و طبق ساختار مارپیچ آن، به برزیل می رود. مکس به واسطه گری دوست خود رائول پاسوس (Raul Passos) به عنوان محافظ یک سرمایه دار بزرگ برزیلی استخدام می شود. در یکی از مهمانی ها حمله ای به آن ها می شود و تعداد زیادی کشته می شوند. کم کم متوجه می شوید که یک گروه ناشناس قصد کشتن تمام اعضای خانواده این مرد را دارند و حالا شما باید به عنوان یک محافظ، وظیفه خود را انجام دهید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 1 دانلود بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

 

بازی Call of Duty 4: Modern Warfare یا همان ندای وظیفه که از اولین نسخه خود تا به حال توانسته نظر گیمرهای بسیاری را به خود جلب کند. Call of Duty 4: Modern Warfare یک بازی در ژانر اکشن اول شخص است و نسخه حاضر در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ توسط شرکت Infinity Ward برنامه نویسی و توسط Activision منتشر شد.

در این نسخه از بازی نسبت به نسخه های قبلی مراحل از وسعت مانور بیشتری برخوردار هستند و جالبتر آنکه نسبت به نسخه های قبلی خود از جلوه های ویژه ی زیباتر و حرفه ای تری استفاده شده است که به درک جنگ بی رحمانه شما و دشمنانتان کمک شایانی خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید